God Dag God Dag :P

Visste inte riktigt hur jag skulle få igång mig själv idag..
Det tog en stund innan jag började känna mig vaken och var redo att kliva ur min pyamas..
Och så sitter jag här nu och väntar på att Madde ska komma på kaffe :)

Men men, hur får man igång sig själv?
Svar ; Musik

Hur lyckas man se "igång" ut då? (för det kommer sig ju inte så jävla naturligt.. :P )
Svar ; Lite Tommy Hilfiger - Tommy Girl, Parfym som doftar skarpt men vaket,




Lite Rouge (Mitt är ett gammalt från Isa Dora)






Och så den här MAGISKA uppfinningen (Och då snackar jag just precis den här också!!)
Fukkn POWEREYES alltså! Du kommer aldrig se mer vaken ut!! Risk för en del smetande utanför dock,
men det är man ju rätt van vid ;P



Kommentarer
Postat av: issa - tjejrappare och låtskrivare

sv. haha jo men jag åt lite deg också (A) jag brukar också bränna dom ibland.. skitsvårt ju att veta , eller blir dom för mjuka

2011-12-06 @ 16:56:41
URL: http://issabellek.blogg.se/
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Den där parfymen måste jag ta och dofta på! :D

2011-12-15 @ 11:48:19
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0