Mörkt Som I En Säck Och Kallt Som I En Isbjörns RÖVHÅL!

Yeah!
Vintern är här på allvar! Jag måste fan bo på en av de varmaste platserna i Sverige,
men nu ligger det nästan nere på nollan, och klockan är bara 15.50 .. Så man kan ju spå att det blir minusgrader inatt i alla fall.. Om inte tidigare :S
Kvällspromenaden med hunden lär vara frusen.. :S
Önskar att jag hade en riktig bävernylonsoverall :P Hahaha!
Och det är så mörkt redan, så att man knappt ser ut! Hua!
Vilket rusk alltså!
Inte konstigt att man blir trött..
Man inbillas ju redan på eftermiddagen av att det är kväll.. Eller natt när det nästan är kolsvart ute.. :S
Så här sitter jag vid datorn och spelar facebook-spel istället för att göra något mer vettigt :P
Ska se om jag kan hämta ut mina nya pyamasar från http://www.bonprix.se/
Så ska jag allt ta en jääkligt varm dusch ikväll och hoppa i gosig pyamas å kolla på nån serie :)
Kanske till och med dricka lite gott te?
Så ska man nog sova gott inatt ;)
Se.. Jag tänker redan på kvällspromenader, kvällsmys, och sova.. Hahaha!
Det bådar inte gott det här :S
Adios!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0