Och Så Kom Onsdagen

Och har man gjort mer vettigt för det? Nej..
Händer inte mycket alls om jag ska vara ärlig.. Livet står ganska stilla,
samtidigt som "julångesten" börjar byggas upp..
Jag har ingen aning om vad jag ska köpa i julklapp till alla!!
Jag vill inte köpa någonting som dom låtsas bli glada för och sen ställer undan..
Jag vill hellre ge dom någonting som dom har användning av eller som dom bara jättegärna vill ha! :P
Fick ett jättefint kort av min bästaste vän idag!
Petterson och Findus! :) Och så hade hon skrivit jättefint till mig också!
Så jag höll på å börja stortjuta! :P
Nu blir det lite plugg och vänta på att mamma ska ringa ;)



Adios!






Kommentarer
Postat av: Tess

nämen tack! :) Roligt att man kan inspirera!

Du får väl hitta på någon rolig frukost till imorgon ;-)

2011-12-07 @ 18:24:03
URL: http://theresiast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0