Plugg Plugg Plugg...

Och så mörker och regn ute på det..
Hmmm.. Trevlig advent ;P

Men flitig är man, och duktig kan man känna sig sen ;)
Det är nästan bud på att brygga på ännu lite mer kaffe..
Jag lär väl dricka kaffe tills det rinner genom näsan på mig.. :P
Inte för att jag blir piggare av kaffe, för till skillnad mot de flesta andra så blir jag inte det,
men det känns gott att ha lite kaffe att söörpla på om jag ska sitta med näsan i skolboken i några timmar nu ;P

Så är jag ambitiös och har plockat fram en laxfile' ur frysen,
så blir det fisk till söndagsmat också ;)

Tur för mig att jag har lite serier och så att titta på, på datorn,
så slipper jag i alla fall det usla tv-utbudet på söndagarna ;P
Utan kan vända runt min lilla soffa och titta på något bra istället :)
Hihihihi ;)

Nä, Over and out liksom, nu borde jag ta den där skolboken och köra näsan i den igen då ;P



Adios!





Kommentarer
Postat av: issa - tjejrappare och låtskrivare

sv. hoppas du får en fin söndag! KRAM

2011-12-11 @ 14:51:57
URL: http://issabellek.blogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: men eller hur, de köpta är inte alls lika goda och inte heller ger det samma julstämning. Tur att det är roligt att pyssla :)



Jag skulle också behöva koka kaffe (jag BLIR nämligen pigg av det) och sätta igång med plugget. Snart kanske :)

2011-12-11 @ 17:23:58
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0